loadingimg

Wczytuję dane...
Dostawa i płatności

Akceptujemy poniższe formy płatności:

  • przelew tradycyjny
  • płatność za pośrednictwem serwisu PayU
  • płatność pobraniowa - gotówką przy kurierze
  • płatność przy odbiorze osobistym - gotówką lub kartą płatniczą w naszym sklepie w Warszawie
Dane do przelewu tradycyjnego:
Numer konta bankowego (mBank): 15 1140 2004 0000 3502 7412 4952
Tytuł przelewu: wozkinazakupy.pl + nr zamówienia
Odbiorca przelewu: Teve Tomasz Kłos, ul. Literatów 12/12,  05-520 Konstancin-Jeziorna

Przelew z zagranicznego banku:
Wybierz formę płatności "przelew tradycyjny". Do nadania przelewu będzie potrzebny kod BIC/SWIFT naszego banku.
Kod BIC/SWIFT mBanku (BRE Banku): BREXPLPWMBK

Płatność z PayU
Płatność za zakupy z PayU jest prosta i wygodna.
Wystarczy wypełnić formularz i wybrać jedną formę płatności spośród trzech: przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, płatność kartą płatniczą.
PayU dba o bezpieczeństwo zarówno Twoich danych jak i transakcji. Bez żadnych dodatkowych opłat. 

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD zgodnie z poniższym cennikiem:

Zamówienia o wartości powyżej 198 zł brutto (wartość towaru bez kosztów wysyłki):

  • wysyłka przedpłacona - wysyłka gratis
  • wysyłka pobraniowa - 5 zł brutto

Zamówienia o wartości poniżej 199 zł brutto (wartość towaru bez kosztów wysyłki):

  • wysyłka przedpłacona - 12 zł brutto
  • wysyłka pobraniowa - 17 zł brutto

Podane ceny dotyczą zamówień detalicznych na terenie Polski. Przy zamówieniach hurtowych koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
Realizujemy również wysyłki za granicę. Skontaktuj się z nami, aby poznać czas realizacji i koszt takiej wysyłki.

Paczki dostarczane są w następny dzień roboczy po wysłaniu zamówienia. Po nadaniu przez nas paczki otrzymają Państwo na e-mail wiadomość od DPD zawierającą numer przesyłki i link do śledzenia paczki. W dniu dostawy otrzymajają Państwo kolejny e-mail, w którym dodatkowo pojawi się telefon do kuriera dostarczającego paczkę. Firma DPD dysponuje (wyłącznie w celu dostarczenia paczek) numerem telefonu podanym przez klienta przy składaniu zamówienia. Doręczenie poprzedza wiadomość SMS, w odpowiedzi na którą można zmienić termin dostawy. Kurierzy zwykle kontaktują się telefonicznie z odbiorcą przed wizytą, aby "nie zastać pustych drzwi".

Wózki wysyłamy odpowiednio zabezpieczone. W przypadku gdy doręczona paczka jest uszkodzona prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody lub natychmiastowy kontakt z nami (przed odjazdem kuriera).

Zamówiony towar można odbierać osobiście w sklepie stacjonarnym WózkiNaZakupy.pl, który mieści się pod poniższym adresem:

Galeria Ursynów - 1 piętro, lokal 131 (nad głównym wejściem do budynku)
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36,
02-797 Warszawa

Godziny pracy sklepu, numery telefonów oraz wskazówki dojazdu znajdą Państwo w zakładce Kontakt.

Uwaga! Nie wszystkie produkty ze sklepu internetowego posiadamy w stałej sprzedaży stacjonarnie. W momencie gdy zamówienie jest gotowe do odbioru informujemy o tym wiadomością e-mail.

Na kartach produktów znajdą Państwo orientacyjne (uśrednione) czasy realizacji poszczególnych produktów. Precyzyjną informację nt. czasu realizacji otrzymają Państwo kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo i podając interesujący Państwa model. Szczególnie zachęcamy do tego klientów pod presją czasową (np. zamawiających wózki na prezent).

Zamówienia są realizowane i dostarczane wyłącznie w dni robocze, stąd też do czasów realizacji (wysyłki) nie są wliczane dni wolne od pracy i weekendy. O postępach w obsłudze zamówienia są Państwo informowani automatycznymi mailami z naszego systemu.

Prosimy nie utożsamiać czasu dostawy z czasem realizacji zamówienia. Czas dostawy (który w 99% wypadków wynosi 1 dzień roboczy) to czas pomiędzy wysłaniem zamówienia a dostarczeniem go do odbiorcy. Z kolei czas realizacji obejmuje cały proces przygotowania zamówienia do wysyłki (liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia zamówienia z opcją pobrania do momentu wysłania paczki).

Proszę mieć ponadto na uwadze, iż niektóre wózki na zakupy sprowadzane są na zamówienie bezpośrednio od zagranicznych producentów (np. część wózków firmy Andersen) i czas realizacji może w wyjątkowych sytuacjach ulec wydłużeniu.

Realizacja zamówień opłacanych przelewem rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu.

Zgodnie z obowiązującym prawem, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Od umowy odstąpić można w terminie 14 dni - bez podania przyczyny, jest to tzw. prawo do namysłu. Więcej informacji na ten temat oraz formularz zwrotu (który należy wypełnić w przypadku chęci odstąpienia od umowy) znajdują się na stronie Formularz zwrotu.

Zwroty prosimy kierować na adres sklepu (a nie adres rejestrowy z faktury!), czyli:
WozkiNaZakupy.pl
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. u. 131
02-797 Warszawa.

Jeżeli dostarczony wózek nie spodobał Ci się - istnieje także możliwość zamiany wózka na inny model. Skontaktuj się z nami - chętnie doradzimy i pomożemy wybrać lepszy wózek.